۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

حضور در انتخابات توطئه هاي دشمنان بر عليه كشور را نقش برآب مي كند

حضور در انتخابات توطئه هاي دشمنان بر عليه كشور را نقش برآب مي كند

دهگلان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در حالی که نظام های سیاسی و اقتصادی غرب سعی بر دیکته کردن تئوری های سرمایه داری به نقاط مختلف جهان دارند، می توان با شرکت در انتخابات و حماسه سازی توطئه هاي دشمن را نقش برآب كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی در پنجمین یادواره شهدای منطقه بلبان آباد از توابع شهرستان دهگلان اظهار داشت: تحریم ها و فشارهای وارد جهان استکبار بر ملت ایران این مردم مقاوم تر از گذشته کرده است و مردم فهیم ایران اسلامی 34 سال در کلاس انقلاب آبدیده شده و دشمن ها را به خوبی می شناسند.

وی افزود: حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و به صحنه آمدن و خلق حماسه سیاسی تیر به سوی دشمنان اسلام و پیامبر و نظام است که باید مردم به این نکات حساس و سرنوشت ساز در انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان ادامه داد: تحریم طراحی شده علیه ایران اسلامی موجب شد در بخش هایی که نیازمند کشورهای خارجی بودیم خودکفا شده و عزت و اقتدار نظام اسلامی را چند برابر کنیم.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی یادآور شد: اکنون ایران اسلامی در صادرات غیرنفتی خودکفا و امروز ما می توانیم به عنوان کشوری که مواد نفتی را به مواد پتروشیمی تبدیل کرده و به کشورهای خارجی صادر کنیم که این نشان عزت و اقتدار است در سایه حضور مردم که هر وقت لازم بوده حماسه خلق کرده اند به وجود آمده است.

وی بیان کرد: در حالی که نظام های سیاسی و اقتصادی غرب سعی بر دیکته کردن تئوری های سرمایه داری به نقاط مختلف جهان دارند، می توان با حماسه سازی در ابعاد اقتصادی در داخل کشور این نظام ها را به چالش کشید.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ملت ایران با خلق حماسه های ماندگار در عرصه های سیاسی و اقتصادی بیش از پیش چهره ننگین غرب را برای جهانیان آشکار می کند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی اظهار داشت: انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق های رای و انتخاب افراد واجد شرایط و اصلح نمود عینی خلق حماسه سیاسی بوده چرا که انتخابات‌ مظهر حضور مردم‌ و آزادی‌ ملت‌ ایران‌ در تعیین سرنوشتشان است.

وی در ادامه افزود: نام شهید برای همیشه تاریخ زنده و جاوید خواهند ماند چرا که شهدا ولایت خدا را قبول کرده و خداوند نیز سرپرستی آنها را پذیرفته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان، مردم بلبان آباد را مردمی شهید پرور و انقلابی دانست و از مسئولان اجرایی استان و شهرستان خواست به مشکلات و تنگناهای موجود در این بخش توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به مصوبات سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری در استان کردستان بیان کرد: کل اعتبارات مصوبه سفری به استان کردستان 800 میلیارد تومان بوده که این رقم اکنون در استان کردستان به 1700 میلیارد تومان رسیده است که نشان از عشق و علاقه معظم له به این استان شهید پرور است.

کد خبر 2060530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha